راهیابی ۱۴۹ مددجوی اردبیلی به مرحله پایانی جشنواره قرآنی «باران وحی»
کد خبر: 4196914
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

راهیابی ۱۴۹ مددجوی اردبیلی به مرحله پایانی جشنواره قرآنی «باران وحی»

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک شهرستان اردبیل گفت: ۱۴۹ نفر از دانش‌آموزان و مددجویان تحت حمایت پس از رقابت با سایر شرکت‌کنندگان استان اردبیل، توانستند به مرحله پایانی جشنواره باران وحی راه پیدا کنند.

راهیابی ۱۴۹ مددجوی اردبیلی به مرحله پایانی جشنواره قرآنی «باران وحی»رحیم شهبازی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک شهرستان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل گفت: جشنواره باران وحی در ۱۵ رشته و در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد که ۱۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردبیل به‌عنوان افراد برگزیده به مرحله پایانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه این جشنواره قرآنی در زمینه‌های آوایی، هنری و مفاهیم برگزار شده است، افزود: شرکت‌کنندگان در سبد آوایی در زمینه ترتیل، تحقیق، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح‌خوانی، مداحی، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و اذان به رقابت پرداختند. رقابت در زمینه‌های فهم قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز از سبد مفاهیم بود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان اردبیل گفت: در قالب هنر‌های نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی نیز آثار قابل توجهی به جشنواره باران وحی در سبد هنری ارسال شده بود.

وی با اشاره به اینکه هر ساله این جشنواره با رویکرد قرآنی و با هدف شناسایی، توانمندسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: ارتقای سطح دانش قرآنی خانوار تحت حمایت نیز از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha