پرداخت ۶۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان اردبیلی به‌مناسبت دهه فجر
کد خبر: 4196909
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

پرداخت ۶۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان اردبیلی به‌مناسبت دهه فجر

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صندوق امداد ولایت ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌کند.

پرداخت ۶۰۰ فقره تسهیلات به مناسبت دهه فجربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل، قدیر حسن‌زاده، مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل، 9 بهمن‌ماه با بیان اینکه به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این صندوق ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌کند، اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات از ایام‌الله دهه فجر آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال، ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند پرداخت شود.

وی افزود: در ۱۰ ماهه امسال، صندوق موفق به پرداخت چهار هزار فقره تسهیلات به ارزش ۶۸۱ میلیارد ریال در قالب اشتغال، مسکن، درمان، حوزه فرهنگی و کارگشایی به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل گفت: عملکرد صندوق در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته مطلوب و مناسب است و پیش‌بینی می‌کنیم ۲۰ درصد نسبت به سال قبل با افزایش عملکرد پرداخت تسهیلات، رو به رو شویم.

وی بیان کرد: از مسئولان و عوامل اجرایی مؤسسات و مراکز نیکوکاری و هیئت امنای مساجد انتظار داریم تا با هم‌افزایی صددرصدی از طریق صندوق و در قالب تفاهم‌نامه برای جامعه هدف خود در استان تسهیلات با ضمانت آسان را از طریق صندوق پرداخت کنند.

حسن‌زاده ادامه داد: مدیران شرکت‌ها و کارخانجات نیز می‌توانند در کمک و مساعدت به کارگران خود با هم‌افزایی صندوق نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت استان اقدام کنند.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان اردبیل یاد‌آور شد: صندوق در تلاش است تا با طرح‌های اجرایی، مشارکت اجتماعی گروه‌های مختلف جامعه را جذب کرده و نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و جلب اعتماد آنها نسبت به صندوق اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهد.

انتهای پیام
captcha