افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی در نمین
کد خبر: 4196546
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی در نمین

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: هم‌زمان با ایام الله دهه فجر، ۴ باب مسکن محرومان در شهرستان نمین تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح ۴ واحد مسکن مددجویی در نمینبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، محمدعلی صادقی، رئیس کمیته امداد شهرستان نمین، هشتم بهمن‌ماه، با اعلام این خبر اظهار کرد: هم‌زمان با ایام الله دهه فجر، ۴ باب مسکن محرومان در شهرستان نمین تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: تامین سرپناه برای خانواده‌های تحت حمایت جزو برنامه‌های اصلی کمیته امداد است و با شناسایی خانواده‌های نیازمند در روستاها، سعی می‌کنیم تا این خانوار‌ها را از مسکن مناسب و ایمن بهره‌مند کنیم.

صادقی در مورد تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت، گفت: با گذشت ۱۰ ماه از سال، ۳۴ سری جهیزیه با اقلام ۵ گانه در بین جامعه هدف توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین اعلام کرد: در کنار این فعالیت، ۶۴ مورد لوازم ضروری زندگی مددجویان نیز تهیه و توزیع شده است.

وی در مورد فعالیت‌های کمیته امداد نمین در حوزه پشتیبانی از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب گفت: تعداد ۶۲۰ دانش‌آموز، ۳۰ دانشجو و ۲ نفر طلبه از پرداختی ۴۰۰ میلیون تومانی کمیته امداد به عنوان کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha