خدمت‌رسانی به ۵۴۸۴ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در اردبیل
کد خبر: 4195901
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

خدمت‌رسانی به ۵۴۸۴ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در اردبیل

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل گفت: کمیته امداد منطقه یک اردبیل در راستای محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر، در خدمت ۵۴۸۴ خانوار تحت حمایت اردبیلی است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، رحیم شهبازی، رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل، چهارم بمهن ماه در سخنانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این نهاد انقلابی با همراهی حامیان و خیران و با تاسی به سیره و سلوک ائمه معصومین (ع) سعی کرده تا برای جمعیت ۱۱ هزار و ۴۲۰ نفری مشمول خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه یک اردبیل، خدمات متنوعی را ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری مردم نوعدوست، خیران و نیکوکاران اردبیل بالغ بر ۲۷۴ میلیارد ریال هدایا و احسانات نقدی و غیرنقدی خود را در بین نیازمندان این منطقه توزیع کردند.

شهبازی گفت: این امر ارزشمند و حرکت خیرخواهانه در قالب طرح اطعام مهدوی، احسان حسینی، صدقات، جشن عاطفه‌ها و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی در اختیار کمیته امداد منطقه یک اردبیل قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل بیان کرد: با جمع‌آوری این کمک‌ها و قدردانی از خیران و نیکوکاران سعی کردیم تا در کمترین زمان، این احسانات خداپسندانه و با نیت شایسته در اختیار جامعه هدف قرار گرفته و بتوانیم یاریگر مددجویان تحت حمایت باشیم.

وی فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی‌داشت و گفت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌های متنوعی با رویکرد امیدآفرینی و تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی در کمک و همراهی محرومان در نظر گرفته شده تا بتوانیم در سرفصل‌های مختلف برنامه‌ها را به پیش ببریم.

شهبازی افزود: تهیه و توزیع لوازم ضروری زندگی جهیزیه نوعروسان، توزیع سبدکالا و مشارکت در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی برای ایام خجسته دهه فجر پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اردبیل خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب است تا بتوانیم دست آورد‌های ارزشمند نظام اسلامی را به ویژه در مسیر خدمت به محرومان تبیین و تشریح کرده و به افزایش نشاط و امید در جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha