مسئولان سیره حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند + عکس
کد خبر: 4195879
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان سیره حضرت علی(ع) را الگو قرار دهند + عکس

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: مسئولان، آن پرهیزگاری و دغدغه‌ای را که حضرت علی(ع) نسبت به مردم و بیت‌المال مسلمین داشتند، الگوی خود قرار دهند.

جشن ولادت امیرالمؤمنین در مسجد بقیة‌الله‌الاعظم ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، شامگاه چهارم بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت شب ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) در مسجد بقیة‌الله‌الاعظم(عج) ساری که با حضور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد امام علی‌(ع) و روز پدر اظهار کرد: در گردهمایی ائمه جماعت درباره بخشی از مشکلات حوزه استان در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و آب صحبت کردیم ما انتظار داریم مسئولان در حل امورات مردم، علی‌گونه رفتار کنند.
 
وی با بیان اینکه افتخار ما این است که شیعه امیرالمؤمنین(ع) هستیم، گفت: مسئولان، آن پرهیزگاری و دغدغه‌ای را که حضرت علی(ع) نسبت به مردم و بیت‌المال مسلمین داشتند، الگو قرار دهند. ما با انقلاب، طریق علی(ع) را انتخاب کردیم، ان‌شاءالله به قله پیروزی خواهیم رسید و مظلومان جهان پیروز و ستمکاران و استکبار نابود خواهند شد.
انتهای پیام
captcha