کارگاه سبک زندگی قرآنی در تالش برگزار شد
کد خبر: 4193440
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

کارگاه سبک زندگی قرآنی در تالش برگزار شد

کارگاه سبک زندگی قرآنی ویژه مربیان قرآن و عترت غرب گیلان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی گرجیان، مدرس حوزه و دانشگاه، مربیان قرآن شهرستان‌های آستارا، تالش و رضوانشهر امروز، 21 دی‌ماه در تالش برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی گرجیان مدرس حوزه و دانشگاه

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی گرجیان، مدرس حوزه و دانشگاه در کارگاه سبک زندگی قرآنی ویژه مربیان قرآن و عترت غرب گیلان که امروز، 21 دی‌ماه در تالش برگزار شد، با اشاره به اهمیت ویژه قرآن و سیره ائمه اطهار(ع) در سبک زندگی انسان اظهار کرد: بی شک قرآن کریم و سیره ائمه اطهار(ع) چراغ هدایت انسان به سوی روشنی است و خداوند مسیر تعالی را در قرآن کریم به انسان آموخته لذا این انسان است که باید با درک معانی و مفاهیم آیات الهی مسیر زندگی خود را بشناسند.

وی با اشاره به موضوع زندگی در مسیر نظام قرآنی افزود: قرآن کریم چراغ هدایت انسان به سوی روشنی است و خداوند مسیر تعالی را در قرآن به انسان آموخته، لذا این انسان است که باید مسیر را شناخته و درک کند.

گرجیان گفت: ایمان محصول معرفت است و هر چه ایمان انسان مستحکم باشد بی شک معرفتش نیز بالاتر می‌رود، ایمان از مهمترین شاخصه‌های شناخت خداوند و قرآن است و با درک آن بی شک مسیر زندگی هموار و روشن خواهد شد.

کارگاه سبک زندگی قرآنی در تالش برگزار شد

انتهای پیام
captcha