شهادت دانش‌آموزان کرمانی برای جامعه تعلیم و تربیت راهگشا خواهد بود
کد خبر: 4192746
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

شهادت دانش‌آموزان کرمانی برای جامعه تعلیم و تربیت راهگشا خواهد بود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شهادت دانش‌آموزان کرمانی همچون مکتب شهید سلیمانی برای جامعه تعلیم و تربیت کشور راهگشا خواهد بود.

غفور حضوری معاون پرورشی و فرهنگی استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، غفور حضوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ۱۷ دی‌ماه، در آیین گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان گفت: شهادت دانش‌آموزان کرمانی همچون مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای جامعه تعلیم و تربیت راهگشا خواهد بود.

حضوری با گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با شیوه‌های مختلف به دنبال آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما مقاومت مردم ایران آن‌ها را به بن‌بست کامل رسانده است تا جایی که معاندین کور دل دست به اقدامات کور تروریستی می‌زنند.

وی اظهار کرد: ملت ایران با شهادت‌ها بیدار‌تر و مقاوم‌تر می‌شوند. راه و منش شهدای عزیزمان با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب ادامه خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: شهادت یک دانشجو معلم و ۲۳ دانش آموز در این حادثه تروریستی قطعا در آینده همچون مکتب حاج قاسم سلیمانی برای جامعه تعلیم و تربیت کشور راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha