مراسم بزرگداشت شهدای کرمان در بندرانزلی برگزار شد
کد خبر: 4192687
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

مراسم بزرگداشت شهدای کرمان در بندرانزلی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، شهدای مدافعان حرم و سالگرد حاج قاسم سلیمانی امشب، 17 دی‌ماه در مصلی بندرانزلی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدای کرمان

به گزارش ایکنا از گیلان، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان، شهدای مدافعان حرم و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شامگاه امشب، 17 دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در مصلی بندرانزلی برگزار شد.

سردار هامون محمدی، فرمانده اسبق سپاه قدس گیلان و فرمانده قرارگاه مدافعان حرم گیلان در سوریه در این مراسم ضمن محکومیت حادثه اخیر کرمان به روایتگری گوشه‌ای از شخصیت حاج قاسم پرداخت و اظهار کرد: حاج قاسم همیشه و در همه احوال به فکر گشایش گره کارهای بقیه بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار به درجه‌ای از عرفان، شناخت‌ و باور الهی رسیده بود که از خداوند متعال در دست نوشته‌ای که از ایشان بود نوشته بود «خداوندا مرا پاک بپذیر» و این نکته که سردار به آن تأکید داشت همچون مولای خودش امام خمینی(ره) بود که در بخشی از وصیتنامه خویش آورده بود «با دلی آرام و ضمیری مطمئن به دیدار معبود می‌روم».

فرمانده قرارگاه مدافعان حرم گیلان تأکید کرد: اخلاص و صداقت از جمله ویژگی‌های حاج قاسم بود که او را به این جایگاه رساند و ما نیز باید تلاش کنیم سیره این سردار را در زندگی خود سرمشق قرار دهیم. حاج قاسم سعی نمی‌کرد دیده شود و همواره کارهایش در راه رضای خدا بود و در مسیر الهی رو به رشد و تعالی بود.

انتهای پیام
captcha