انتقام سخت در انتظار عاملان حادثه تروریستی است
کد خبر: 4192065
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
شهردار گرگان:

انتقام سخت در انتظار عاملان حادثه تروریستی است

شهردار گرگان با اشاره به اینکه جنایتکاران به دنبال تشویش اذهان عمومی و القا ناامنی در کشور هستند، گفت: دستگاه‌ها امنیتی و نظامی حتما انتقام سختی از عوامل این حادثه خواهند گرفت.

سیدرضا سیدالنگی، شهردار گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، در پی به شهادت رسیدن شماری از هموطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز، 14 دی، مردم دارالمؤمنین گرگان در امامزاده عبدالله(ع) گرگان گرد هم آمده و این عملیات تروریستی را محکوم کردند.

سیدمحمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان در حاشیه تجمع اعتراض‌آميز مردم گرگان ضمن تسلیت به ملت ایران، گفت: این حادثه تروریستی نه تنها برای خانواده‌های داغدار این حادثه بلکه برای کل مردم ایران که همزمان با سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی رقم خورد، تلخ و ناگوار بود.

شهردار گرگان با بیان‌اینکه مردم بصیر و ولایتمدار گرگان حتما حامی نظام و انقلاب خواهند بود، اظهار کرد: مردم عزیز ما همواره در بزنگاه‌ها با حضور گسترده و پرشور خود نشان داده‌اند در برابر چنین جنایاتی هرگز سکوت نخواهند کرد.

سیدالنگی با اشاره به اینکه جنایتکاران به دنبال تشویش اذهان عمومی و القا ناامنی در کشور هستند، گفت: دستگاه‌ها امنیتی و نظامی حتما انتقام سختی از عوامل این حادثه خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha