آماده‌سازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برای اربعین ۱۴۰۳
کد خبر: 4190934
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

آماده‌سازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برای اربعین ۱۴۰۳

استاندار خوزستان از آماده‌سازی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برای اربعین ۱۴۰۳ خبر داد.

علی اکبر حسینی، استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خوزستان، علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان، 9 دی‌ماه در پایان نشست‌ ستاد استانی اربعین حسینی که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات ستاد اربعین نقص‌ها و مشکلات اربعین گذشته بررسی و شناسایی می‌شود و سعی می‌کنیم برای آینده این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در اربعین فاصله‌هایی که بین پارکینگ‌ها، مواکب و مرز است که بعضاً موجب نارضایتی زائران و موکب‌داران می‌شود. این فاصله‌ها در گذشته به دلایل مختلف به این شکل تصمیم‌گیری و ایجاد شده است؛ در عین حال ما سعی می‌کنیم با امکانات حمل و نقل و راه‌های جدیدی که برای کوتاه کردن مسیرها در دست بررسی است تا جای ممکن این مسئله را حل کنیم.

حسینی‌محراب اظهار کرد: پروژه‌های ناتمام که باید تکمیل شود و برای اربعین سال آینده آماده شود نیز در دست بررسی قرار دارد که از جمله این کارهای ناتمام آسفالت برخی قسمت‌های پارکینگ‌هاست. یکی دیگر از پروژه‌های ناتمام جاده اهواز به خرمشهر است که مناقصه آن برگزار شده است و در آینده نزدیک شروع خواهد شد و ۲۵ کیلومتر از هر دو سوی مسیر (جمعاً ۵۰ کیلومتر) آسفالت خواهد شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: رفع مشکلات جاده سوسنگرد و نقص‌های پل سابله و بعد از بستان به چذابه نیز در دستور کار است و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته اقداماتی همچون تأمین روشنایی، شانه‌سازی و نصب نیوجرسی (بلوک‌های جداکننده جاده) توسط اداره‌کل راهداری انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha