تلاش برای تأمین امنیت تأسی از فرهنگ امام حسین(ع) دارد
کد خبر: 4190270
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
سردار رادان:

تلاش برای تأمین امنیت تأسی از فرهنگ امام حسین(ع) دارد

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرزندان این مرز و بوم برای تأمین امنیت مردم در شهر مرزی راسک سینه خود را سپر گلوله تروریست‌ها قرار دادند تا خدشه‌ای به امنیت مردم وارد نشود که نشان از حرکت مجاهدانه بهترین فرزندان این امت با تأسی از فرهنگ امام حسین(ع) در این مسیر دارد.

سردار رادان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز، 6 دی‌ماه در جریان سومین جشنواره سراسری فرهنگی، ادبی و هنری «ره‌آورد‌ پیاده‌روی اربعین» در جمع خبرنگاران ضمن ارزیابی مطلوب وضعیت امنیت عمومی استان گیلان اظهار کرد: استان گیلان در کنار مزیت مسافرپذیری و مهمان‌نوازی یکی از استان‌های خوب و موفق در حوزه تأمین امنیت است و تلاش‌های خوبی از سوی فرمانده‌ انتظامی استان برای تحقق اهداف و توجه به شاخص‌ها صورت گرفته است.

وی هدف از سفر به گیلان را حضور در جشنواره مذکور مطرح کرد و افزود: پلیس در تراز انقلاب اسلامی امروز از فرهنگ عاشورا الگو می‌گیرد و در ایام اربعین حسینی نیز مدافعان امنیت ما توانستند تا حدودی خود را در این فرهنگ نشان دهند و در این مسیر همچنان محکم، پویا و توأم با رفتار عاشورایی گام برمی‌داریم.

سردار رادان گفت: فرزندان این مرز و بوم برای تأمین امنیت مردم در شهر مرزی راسک سینه خود را سپر گلوله تروریست‌ها قرار دادند تا خدشه‌ای به امنیت مردم وارد نشود که نشان از حرکت مجاهدانه بهترین فرزندان این امت با تأسی از فرهنگ امام حسین(ع) در این مسیر دارد.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت عمومی مردم در حوزه‌های مختلف را تعهد و وظیفه اصلی فراجا دانست و اظهار کرد: این تأمین امنیت با کمک دولت، دستگاه قضا، مجلس شورای اسلامی و با حمایت و همراهی مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha