اجرای برنامه‌های هیئت علقمه مازندران با شعار «شهید القدس»
کد خبر: 4189751
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی؛

اجرای برنامه‌های هیئت علقمه مازندران با شعار «شهید القدس»

رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی هیئت علقمه مازندران با شعار «شهید القدس» برنامه‌های متنوعی را در مازندران و کرمان به اجرا در می‌آورد.

 باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، در گفت و گو با ایکنا مازندران، از برگزاری برنامه‌های متنوع مذهبی همزمان با چهارمین  سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط این هیئت در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: هیئت علقمه مازندران با شعار «شهید القدس» برنامه‌های متنوعی را در مازندران و کرمان به اجرا در خواهد آورد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این هیئت می‌توان به برپایی ۲ موکب صلواتی که یک موکب شامل پذیرایی از زائرانی است که با پای پیاده به سمت مزار شهیدحاج قاسم سلیمانی عازم هستند و موکب دیگر هم با نام رادیو علقمه برپا خواهد شد.

رزاق‌زاده تصریح کرد: امسال سالروز شهادت سردار سلیمانی با ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی(ره) همزمان شده است، به همین دلیل مسابقات پیامکی دلنوشته‌گویی به‌ مناسبت روز مادر در تمامی رده‌های سنی، مسابقات نقاشی با پویش «عهد می‌بندم حاج قاسم باشم» و «مادران قهرمان‌» بین رده سنی نوجوانان و جوانان به همراه کلیپ و عکس در سراسر کشور در این ایام به اجرا در می‌آید که از دیگر برنامه‌های هیئت خواهد بود.

رئیس هیئت مذهبی علقمه با بیان اینکه با اجرای پویش «به یاد حاج قاسم» به اتفاق بسیجیان حوزه‌ها و گردان‌ها، دیداری با خانواده شهدای مدافعان حرم حضرت زینب(س) در چند شهر مازندران خواهیم داشت تا با نیت حاج قاسم، یادی از این شهدای مدافع حرم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه هم به‌یاد شهدای مدافع حرم و هفته بصیرت برنامه پنجشنبه‌های شهدایی در یکی از گلزارهای شهدای مازندران و کرمان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha