آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان همدان از دی‌ماه
کد خبر: 4187006
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان اکباتان همدان از دی‌ماه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از آغاز پذیرش بیمار از دی‌ماه سال‌ جاری در بیمارستان کودکان اکباتان این استان خبر داد.

محمد مهدی مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، محمدمهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح رسمی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان این استان خبر داد و اظهار کرد: به احتمال زیاد این بیمارستان دی‌ماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افتتاح رسمی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه پذیرش بیمار در بیمارستان نیز دی‌ماه انجام خواهد شد، افزود: با افتتاح بیمارستان تمام شفیت‌های کارکنان و کادر درمان تنظیم و بیمارگیری نیز در این مرکز آغاز می‌شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به میزان شاخص تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت استان اظهار کرد: این میزان در استان ۱.۴۴ ارزیابی شده و در کشور نیز عدد ۱.۸۶ است که با این شرایط، همدان برای رسیدن به میانگین کشوری به هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد.
 
مجذوبی با اشاره به اینکه سختی کار رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را قبول داریم اما طرح‌های ملی و حمایتی نیز در حال تدوین و در دست اجراست، تصریح کرد: همدان از لحاظ خوابگاه دانشجویی در وضعیت خوبی قرار دارد، به نحوی که صددرصد دانشجویان غیربومی و متقاضی خوابگاه در بخش خصوصی و دولتی زیر پوشش علوم پزشکی قرار گرفته‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در حوزه آموزش نیز وضعیت مطلوب و تراز عالی را در کشور برخوردار است، گفت: ۱۱ دانشکده و بیش از ۱۴۰ رشته محل در دانشگاه علوم پزشکی فعال است و در حوزه آموزش نیز موفق به رتبه‌بندی کشوری شده‌ایم.

انتهای پیام
captcha