صف‌آرایی فرهنگی در مقابل دشمنان جدی گرفته شود
کد خبر: 4186621
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

صف‌آرایی فرهنگی در مقابل دشمنان جدی گرفته شود

امام جمعه میامی با اشاره به سالروز ایجاد شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: از فعالان این عرصه توقع است که مسئله فرهنگ و صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمنان را جدی بگیرند.

حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی امروز، 17 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به موج جدید حملات اسرائیل به نوار غزه، اظهار کرد: حرکت دشمن این بار سه محور دارد که یکی از آن‌ها در غزه است، دیگری از سمت شرق به سمت الشجاعیه و سوم تهاجم به خان‌یونس و صهیونیست‌ها تصور می‌کردند که نیروی مقاومت بر یک محور خاص متمرکز است و می‌تواند آن را شکست دهد حال آنکه هر قسمت غزه نیروی مخصوص به خود را در محور مقاومت دارد.

وی افزود: حماس انسجام و توازن خود را در غزه حفظ و دژ محکمی در جنوب غزه ایجاد کرده که در این راستا رژیم صهیونیستی به همین دلیل ایجاد کمربند آتش به معنای انهدام مربع‌های همزمان برای هموار کردن مسیر پیش رو را در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه یکی از اهداف اسرائیل از تغییر برنامه خودش در جنگ علیه غزه و آغاز حملات دیوانه‌وار بر جنوب باریکه غزه، تسلط بر شهر خان یونس است شهری که نامش با حماس و القسام گره خورده است، گفت: صهیونیست‌ها تلاش داشتند که با افزایش خرابی‌ها و بمباران‌ها و بالا بردن هزینه مقاومت مردم در جنوب و تداوم جنگ تا ۶۰ روز دیگر، مردم فلسطین را متأثر فشار قرار دهند.

وی به سالروز ایجاد شورای عالی انقلاب فرهنگی، اشاره کرد و افزود: از فعالان این عرصه توقع است که مسئله فرهنگ و صف‌آرایی فرهنگی در مقابل دشمنان را جدی بگیرند و این وظیفه همه ما است موضوع فرهنگ آن چیزی است که اگر انسان در راه آن، جان دهد، در راه خدا کشته شده است.

عزیزی با تأکید بر اینکه جنگ امروز با دفاع مقدس تفاوت دارد، اظهار کرد: امروز جنگ نرم و رسانه‌ای است و سال‌ها است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را مورد تاکید قرار می‌دهند و هر کس در این راه زحمتی متحمل شود، در راه خدا تلاش کرده است.

انتهای پیام
captcha