پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه مازندران به‌مناسبت روز دانشجو
کد خبر: 4186377
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه مازندران به‌مناسبت روز دانشجو

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، فرا رسیدن 16 آذر و روز دانشجو را به دانشجویان و طالبان علم و معرفت تبریک گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدباقر حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه مازندران،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدباقر حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو این روز را به دانشجویان و طالبان علم و معرفت تبریک گفت.

در متن پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران آمده است:

بسم الله‌ الرحمن‌ الرحیم

دانشجویان عزیز دانشگاه مازندران، سلام خالصانه و متواضعانه بنده، تقدیم شما عزیزانم باشد.

16 آذر هر سال، یادآور رشادت، استکبارستیزی و حق‌طلبی دانشجویانی است که در سال 1332 به خاطر حضور نیکسون، معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ایران که از عوامل کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ بود در مقابل رژیم فاسد پهلوی قیام کردند. این‌روز با شهادت سه دانشجوی عزیز، احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا برای همیشه در تاریخ ماندنی شد. از آن روز به بعد، 16 آذر هر سال به‌عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان عزیز این سرزمین در برابر استعمار، استبداد و خودکامگی غرب در تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت گردیده است. یاد و خاطره همه آن شهدای عزیز را گرامی می‌داریم.

به عنوان یک معلم که سال‌ها در جمع دانشجویان عزیز حضور دارم، به خوبی می‌دانم که از برخی از مشکلات، نگران و ناراحتید. ولی شما دانشجویان عزیز اثبات نموده‌اید هرگاه نیروی جوان دانشگاه، علم را با ایمان راسخ به خدای متعال و فهم دقیق عمل‌گرایانه به معارف نورانی اهل بیت علیهم‌السلام همراه نمود، توانسته است گره‌های محکم و بزرگی را بگشاید. به درستی می‌دانید که دست جنایت‌کار رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی و دولت‌مردان تروریست آمریکا به خون بزرگ‌مردان مخلص و متعهدی مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای گران‌قدر هسته‌ای و مردم مظلوم و مقتدر غزه آغشته است. در این میان، دانشگاهیان کشورمان به خوبی دریافته‌اند که راه مقابله با قلدری‌ها و استکبارمنشی‌های مستکبران عالم، تقویت بنیه‌های علمی و ایمانی ایران اسلامی عزیز است.

به تعبیر مقام معظم رهبری، مظهر شهامت و سرعت عمل ملت ایران، دانشجویان هستند. دانشجوی مؤمن، انقلابی و وفادار به آرمان‌های اسلام عزیز، عدالت‌خواهی، آزاداندیشی، آرمان‌گرایی را با شرح صدر سیاسی همراه کنید و به ایرانی آباد و مقتدر که می‌تواند بنیان‌گذار تمدن نوین اسلامی باشد، امیدوار باشید.

برای دستیابی به عدالت و آزاداندیشی به جای سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی، باید قدرت فهم و تحلیل سیاسی‌مان را تقویت کنیم که نیاز مبرم دانشگاه‌ها است.

شما جوانان صادق و پاکیزه‌‌‎دل، در همه روزهای سختی که ایران اسلامی مقتدرمان به خود دیده است، عامل اقتدار این کشور پهناور بوده‌اید. شما دانشجویان عزیز با روحیه ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافی‌گری، ضد حاکمیت تجمل‌گرایانه و زورگرایانه و ضد گرایش‌های انحرافی، امید دشمنان این ملت برای تسلط به این کشور را به یأس و ناامیدی تبدیل نموده‌اید.

اینجانب ضمن تبریک دوباره این روز به شما عزیزانم، امیدوارم در کنار شما و همه با هم، ایران اسلامی عزیزمان را به اوج عزت و افتخار برسانیم. ان‌شاالله تعالی. بنده از صمیم قلب برای شما عزیزانم آرزوی سعادت و خوشبختی دارم. امید این کشور، شما جوانان هستید.

انتهای پیام
captcha