توزیع بیش از 5000 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان آذربایجان غربی
کد خبر: 4184718
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

توزیع بیش از 5000 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از توزیع 5 هزار و 700 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت مناطق مختلف استان خبر داد.

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، امروز 7 آذر در آیین اجرای طرح جشن لبخند که به مناسبت هفته بسیج با هدف تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمندان در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه اجرا شد، گفت:  ۵ هزار و ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارائه‌ کمک‌های تحصیلی به دانش‌آموزان در طول سال جاری به تناوب انجام گرفته است، ادامه داد: در سال جاری بیش از ۵ هزار بسته توسط کمیته امداد امام(ره) و ۱۰ هزار بسته به واسطه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بین دانش آموزان نیازمند و مناطق کم‌برخوردار توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هدف اصلی از اجرای  این طرح‌ها را حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار عنوان کرد و گفت: پویش همکلاسی مهربان در چهار مرحله اجرا شد و لوازم ضروری مانند کیف، کفش، لباس و نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: جشن لبخند دانش‌آموزان با هدف جهاد توزیع نوشت‌افزار، توسط قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان و همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه شهدای آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha