فراخوان سومین «جشنواره سراسری وفا» در اردبیل منتشر شد
کد خبر: 4184404
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

فراخوان سومین «جشنواره سراسری وفا» در اردبیل منتشر شد

معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: سومین «جشنواره سراسری وفا» از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در اردبیل برگزار می‌شود.

فراخوان سومین «جشنواره سراسری وفا» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جاوید رخشانی، معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، ششم آذرماه با اعهلام این خبر گفت: با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت ابوالفضل(ع) و به منظور جذابیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در توسعه تعالیم و آموزه‌های اهل‌بیت (ع)، سومین «جشنواره سراسری وفا» دراستان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: این جشنواره از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و ولایت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و ادارات و نهاد‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون اداری، مالی تبلیغات اسلامی اردبیل به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان می‌توانند ابعاد شخیصیتی حضرت اباالفضل العباس (ع) را در بخش هنری در موضوعات مولودخوانی، نقاشی و تصویرگری، فیلم کوتاه، خوشنویسی، گرافیک و عکاسی و در بخش فرهنگی و ادبی در موضوعات مدیحه سرایی، شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه، دلنوشته و خاطره نویسی تهیه و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رخشانی فضای مجازی و دیجیتال را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند با طراحی و تولید نرم افزار در قالب اپلیکیشن‌های موبایل و تحت وب، تولید محتوا در قالب پادکست، اینفوگرافی و موشن گرافی و نیز انتشار محتوا در قالب وبلاگ، کانال، صفحات شبکه‌های اجتماعی در «جشنواره سراسری وفا» شرکت کنند.

وی افزود: عموم برادران و خواهران علاقمند برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ آثار خود را به آدرس vafa۳-ard@ در ایتا و اینستاگرام ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۱۷۴۵۳۸۹ تماس حاصل کنند.

معاون اداری تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: «جشنواره سراسری وفا» ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و از صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.

گفتنی است، سومین «جشنواره سراسری وفا» با همکاری دانشگاه آزاد، اداره کل تبلیغات اسلامی، سپاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیما، دانشگاه محقق اردبیلی، استانداری، اوقاف و امور خیریه، شورای هیئات مذهبی، کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان، بنیاد نهج البلاغه و کانون مهدویت استان اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha