تفکر بسیجی زمینه اقتدار و پیشرفت کشور را فراهم کرده است
کد خبر: 4184309
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
فرماندار آزادشهر:

تفکر بسیجی زمینه اقتدار و پیشرفت کشور را فراهم کرده است

کریمی تربیت روحیه بسیجی نیاز همیشگی ملت ایران و مسئولان بوده است، گفت: برای پیشرفت و عبور از مشکلات و موانع داشتن روحیه بسیجی لازم و ضروری است زیرا تفکر بسیجی باعث شد که جمهوری اسلامی به عزت و اقتدار برسد و به برکت همین تفکر بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر شده است.

کریمی فرماندار آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، سیدجواد کریمی، فرماندار آزادشهر در همایش بسیجیان به مناسبت هفته بسیج که امروز، ۵ آذر در آزادشهر برگزار شد، گفت: اولین وظیفه و هدف بسيجی استکبار ستیزی و دفاع از انقلاب است.

فرماندار آزادشهر با بیان‌اینکه دومین وظیفه و هدف بسیج خدمت به مردم و محرومان دانست و افزود: بسيج محدود نیست و گستره آن وسیع است و هر کسی دغدغه خدمت به مردم را دارد و دغدغه تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد او یک بسيجی است.

کریمی با بیان‌اینکه بسيج یک تفکر، یک اندیشه و یک مکتب است، اظهار کرد: از مکتب بسيج بزرگانی چون شهيد حاج قاسم سلیمانی متولد شد و باعث عزت‌ و اقتدار در منطقه می‌شود و تفکر مقاومت را در منطقه متجلی می‌کند لذا بسيج ظرفی است که صفا، اخلاص، ایثار و فضایل اخلاقی در آن مملو است.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه امروز با روحیه بسیجی بسیاری از مشکلات کشور قابل حل و فصل است، تصریح کرد: کار بزرگ بسيجی عمل به وظیفه است و هر زمان که به بسيج نیاز بود در صحنه حاضر بود و به وظیفه خود عمل کرده است زیرا بسيج و روحیه بسيجی ترکیبی از ایمان عمیق به اهداف انقلاب اسلامی است.

وی تربیت روحیه بسیجی نیاز همیشگی ملت ایران و مسؤلان بوده است، گفت: برای پیشرفت و عبور از مشکلات و موانع چنین روحیه‌ای لازم و ضروری است و هر جا که تفکر بسیجی جاری و ساری بوده ما به عزت و پیشرفت رسیدیم زیرا تفکر بسیجی باعث شد که جمهوری اسلامی به عزت و اقتدار برسد و به برکت همین تفکر بسیجی جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیر شده است.

انتهای پیام
captcha