طرح «مستورا» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4183450
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

طرح «مستورا» در البرز اجرا می‌شود

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز از اجرای طرح «مستورا» با هدف گفتمان‌سازی مفاهیم آیات کاربردی قرآن کریم در این استان خبر داد.

فرخ لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح «مستورا» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی هفته اول آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: دغدغه‌مندان قرآنی، معلمان، نوجوانان و عموم مردم مخاطب این طرح هستند و پس از برگزاری طرح، گواهینامه معتبر ویژه شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: طرح مذکور به همت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی البرز زیر نظر دفتر امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی به‌صورت مجازی با حضور اساتید مطرح استان برگزار می‌شود.

پورمختار تبیین و حفظ ۱۲ فراز قرآن کریم را از اهداف مهم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: گفتمان‌سازی معارف قرآن کریم و حفظ آن از جمله مطالبات مکرر مقام معظم رهبری است و همین مطالبه، وظیفه و دغدغه ما را برای برگزاری این دست طرح‌ها دو چندان می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز بیان کرد: این طرح در دو بخش ویژه نوجوانان و عموم مردم و در بستر پیام‌رسان شاد و پیام‌رسان روبیکا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha