اعلام فراخوان دوفصلنامه «پژوهش‌نامه سبک زندگی» در کرمانشاه
کد خبر: 4183131
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

اعلام فراخوان دوفصلنامه «پژوهش‌نامه سبک زندگی» در کرمانشاه

فراخوان دوفصلنامه «پژوهش‌نامه سبک زندگی» در موضوعاتی با محور روانشناسی، جامعه‌شناسی و رسانه و سبک زندگی در کرمانشاه اعلام شد.

اعلام فراخوان دوفصلنامه «پژوهش‌نامه سبک زندگی» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان دوفصلنامه «پژوهش‌نامه سبک زندگی» در موضوعاتی با محور روانشناسی، جامعه‌شناسی و رسانه و سبک زندگی در کرمانشاه اعلام شد.

دوفصلنامه «پژوهش‌نامه سبک زندگی» به منظور تضارب آرا و تبیین مباحث مرتبط با حوزه سبک زندگی و ارائه الگو‌های اسلامی، اقدام به فراخوان مقالات علمی تخصصی کرده است.

موضوعات این فراخوان در حوزه «سبک زندگی اسلامی، روانشناسی و سبک زندگی، جامعه‌شناسی و سبک زندگی، روش‌شناسی سبک زندگی، فقه، اخلاق، فلسفه و سبک زندگی، سبک زندگی پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(س)، رسانه و سبک زندگی، علوم انسانی و سبک زندگی» اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به آدرس journal@manaviyat.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۶۰۳۰۹۱-۰۲۵ داخلی ۱۲۰ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، دوفصلنامه «پژوهش‌نامه سبک زندگی» اولین نشریه علمی ــ تخصصی در حوزه سبک زندگی اسلامی است که به شیوه دوفصلنامه توسط مؤسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل‌یاسین به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی حجت‌الاسلام دکتر محمدتقی فعالی منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha