غیرت جوانان فلسطینی راهگشای نبرد با اسرائیل است
کد خبر: 4182072
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

غیرت جوانان فلسطینی راهگشای نبرد با اسرائیل است

امیرسرتیپ عباس فلاح گفت: غیرت جوانان فلسطینی راهگشای نبرد با اسرائیل خواهد بود و این جنگ هم مانند سایر اقدامات ناجوانمردانه دشمنان و صهیونیسم منجر به شکست می‌شود و نابودی اسرائیل حتمی است.

امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش

به گزارش ایکنا از البرز، امیرسرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، امروز، 24 آبان‌ماه در آیین بزرگداشت «شهید سرلشکر ولی‌الله فلاحی» و شهدای ارتش که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ما استقلال، امنیت، عزت و عظمت بخشیدند و اهمیت حماسه بزرگی که آنها با اهدای خون آفریدند زمانی مشهودتر است که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل طومار منافع سرشار استکبار جهانی را به سرکردگی آمریکا برای همیشه در این کشور در هم پیچید.

وی افزود: در ابتدای انقلاب معاندان به دنبال این بودند که کشور را تجزیه کنند و برخی از ناآگاهان نیز با تلاش برای از صحنه خارج کردن ارتش به این اقدام کمک می‌کردند ولی افرادی مثل سرلشکر ولی‌الله فلاحی از همان روزهای ابتدایی پس از انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

این مسئول توضیح داد: تمام حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی از غائله کردستان، ترکمن صحرا تا تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم‌های مختلف علیه ملت ایران و... همه با این هدف توسط استکبار جهانی به اجرا گذاشته شد که انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف بلندش با ناکامی مواجه کند، اما با لطف و مدد الهی و رهبری داهیانه امامین انقلاب اسلامی و با حضور پرصلابت مردم ایران در صحنه‌های مختلف و رشادت‌های ایثارگران و شهدا، انقلاب اسلامی به‌رغم تمام کارشکنی‌ها در همه این سال‌ها خوش درخشیده است.

فلاح با تأکید بر اینکه اگر امروز شاهد اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی هستیم به برکت اقتداری است که شهیدان رقم زدند، گفت: امروز شاهد آن هستیم که ملت مظلوم فلسطین و رزمندگان حماس عملیات طوفان الاقصی به اجرا گذاشته و یک‌بار دیگر هیمنه پوشالی آمریکا و صهیونیست را درهم شکستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یقیناً غیرت جوانان فلسطینی راهگشای این نبرد خواهد بود و این جنگ هم مانند سایر اقدامات ناجوانمردانه دشمنان و صهیونیسم منجر به شکست می‌شود و نابودی اسرائیل حتمی است.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بداند که اگر به اقدامات ددمنشانه خود ادامه دهند کاسه صبر ملت‌های مسلمان لبریز خواهد شد و با اذن ولی فقیه طومار آن‌ها را درهم خواهیم پیچید.

یادآور می‌شود، در نخستین یادواره گرامیداشت شهید سرلشکر ولی‌الله فلاحی، اولین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از تمبر، کارت ملی و شناسنامه این شهید والامقام رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha