اهدای تندیس ایثار به امدادگران اردبیلی
کد خبر: 4180301
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

اهدای تندیس ایثار به امدادگران اردبیلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: امدادگران اردبیلی در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس(ع) در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد تندیس ایثار را به خود اختصاص دادند.

اهدای تندیس ایثار به امدادگران اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ، 15 آبان ماه با اعلام این خبر تصریح کرد: اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس(ع) به منظور تجلیل از برگزیدگان حوزه امداد و نجات کشور در سال ۱۴۰۱، امروز ۱۵ آبان در تهران برگزار شد، به طوری این جشنواره در ۵ بخش برگزار و امدادگران اردبیلی موفق به کسب تندیس در سه بخش این جشنواره شدند.

 وی با اشاره به اینکه استان اردبیل در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد جز برترین‌های کشور شد، اذعان کرد: در این جشنواره از ۷۰ نفر از امدادگران، نجاتگران، پرسنل جمعیت هلال احمر و سازمان امداد و نجات که در عملیات‌های مختلف حضور موثری داشتند، تجلیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این جشنواره قرار است به صورت سالانه برگزار شود، افزود: در جشنواره حضرت ابوالفضل(ع) از ۴ استان که بیشترین عملیات‌ها و خدمات امداد و نجات را در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسانده‌اند و همچنین ۶ پایگاه برتر کشور شامل جاده‌ای، کوهستان و ساحلی تقدیر شد که استان اردبیل جزو استان‌هایی بود در رتبه‌های برتر قرار گرفت.

قویدل بیان کرد: همچنین در این جشنوره ۳ نفر از نیرو‌های امدادی که در زلزله سوریه حضور و ۱۴ نفر که در عملیات زلزله ترکیه به خدمت رسانی مشغول بودند نیز تجلیل شد.

به گفته وی ۶ نفر از نجاتگران که در عملیات‌های ویژه حضوری فعال داشتند نیز تقدیرشد و نفرات برتر در مراکز کنترل هماهنگی عملیات، آنست، ارتباطات رادیویی، تجهیزات، ادارات لجستیک و ادارات عملیات نیز در لیست تقدیر شوندگان قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha