460 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال روستایی در خراسان‌شمالی پرداخت شد
کد خبر: 4179968
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ؛

460 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال روستایی در خراسان‌شمالی پرداخت شد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: ۴۶۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغالزایی به متقاضیان روستایی و عشایری در استان پرداخت شد.

مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان؛ مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های وزارت متبوع در توسعه اشتغال روستایی و عشایری و مهاجرت معکوس از شهر به روستا طی امسال مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت جهت اشتغال روستاییان و عشایر استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی با بیان اینکه اشتغال روستایی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنعت و خدمات توانسته سهم بالایی در ایجاد اشتغال داشته باشد، گفت: با وجود حمایت‌های دولت از اشتغال روستایی و مناطق کم برخوردار امروزه می‌توان شاهد ایجاد اشتغال‌های پایدار در این بخش‌ها و افزایش فعالیت‌های اقتصادی و توسعه کسب و کار بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های اقتصادی مختلف، تصریح کرد: ایجاد اشتغال هنوز هم نیازمند تسهیلات ارزان قیمت برای روستاییان و عشایر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha