تشریح فعالیت‌های بنیاد مهدی موعود(عج) یزد
کد خبر: 4179691
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

تشریح فعالیت‌های بنیاد مهدی موعود(عج) یزد

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های مهدوی استان در سه محور اجرایی می‌شود، اقدامات و فعالیت‌های این بنیاد را تشریح کرد.

محمود رستگاری، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد، 12 آبان ماه در اولین جلسه شورای منطقه دو بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) یزد از اسفند 1390 تأسیس و تاکنون تمامی جلسات شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی با حضور نماینده ولی‌فقیه برگزار شده است.

رستگاری با اشاره به اجرای برنامه‌های مهدوی استان در سه محور بومی‌سازی اجرای برنامه‌های آموزشی، شناسایی و ساماندهی و هدایت فعالیت‌های گروه‌ها و تشکل‌های مهدوی و تدوین طرح‌های استانی افزود: تمامی برنامه‌ها در شورای سیاستگذاری و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی تصویب شده و برای اجرا به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد بیان کرد: تشکل‌های مهدوی استان را در 10 گروه دسته‌بندی کرده‌ایم که تحت عنوان شبکه فعالان مهدوی در استان فعالیت می‌کنند.

رستگاری با اشاره به ارسال بخشنامه طرح تربیت مهدوی توسط آموزش و پرورش، گفت: هر ساله رابطان مهدوی مدارس انتخاب می‌شوند و اسامی آن‌ها به این بنیاد اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: گروه خدام مسجد جمکران ساکن یزد، هر هفته بالغ بر 15 نفر به صورت افتخاری به نوبت به مسجد مقدس جمکران اعزام می‌شوند و در مناسبت‌های مهدوی سال، با پرچم مقدس مسجد جمکران در مدارس، ادارات و ... حضور پیدا می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد با اشاره به اجرای طرح مرام مهدوی در استان گفت: این طرح روزهای پنجشنبه هر هفته اجرایی و در قالب نذر برای امام زمان، غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به تأکید امام جمعه یزد مبنی بر فعالیت‌های زیربنایی و بنیادی، از سال گذشته اجرای طرح یاران آفتاب در سه شهرستان استان یزد آغاز شده و درسال جاری اجرای آن به قوت خود باقی است.

یادآور می‌شود در پایان اعضای حاضر در جلسه در خصوص برنامه‌های پیش‌نویس راهبردی، بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام
captcha