مسابقه نقاشی در حمایت از کودکان فلسطینی برگزار می‌شود
کد خبر: 4179012
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
در فریدونکنار

مسابقه نقاشی در حمایت از کودکان فلسطینی برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونکنار از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی در حمایت از کودکان فلسطینی در این شهرستان خبر داد.

پوستر مسابقه بزرگ نقاشی در حمایت از کودکان فلسطینیامیر امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشا داسلامی شهرستان فریدونکنار، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به حوادث اخیر فلسطین و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با همکاری اداره ارشاد، اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، بیمارستان امام خمینی و هیئت انصارالحسین و کربلایی‎‌‌‌های شهرستان فریدونکنار مسابقه نقاشی در حمایت از کودکان فلسطینی در فریدونکنار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در رده‌های سنی 6 تا 12 سال برگزار می شود. افزود: آثار باید در یک برگه A4 به صورت عمودی با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به همراه یک شعار اختصاصی و یا تیتر خبری برای کودکان مظلوم فلسطین ارائه شود.

امیرنیا تصریح کرد: آخرین مهلت آثار به دبیرخانه مسابقه تا 20 آبان ماه است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره همراه  09356625264 تماس حاصل کنند.

رئیس اداره ارشاد فریدونکنار با بیان اینکه آثار منتخب در نمایشگاهی با همین عنوان در خانه هنرمندان شهرستان فریدونکنار به نمایش گذاشته می‌شود، خاطرنشان کرد: تاریخ برپایی این نمایشگاه 35 و 26 آبان ماه از ساعت 9 الی 12 ظهر  و 15 الی 17 عصر است.

و ی در پایان با اشاره به اینکه به 50 اثر منتخب جوایزی اعطا خواهد شد، اظهار کرد: آیین اعطای جوایز به منتخبین این مسابقه یکشنبه، 18 آبان ماه ساعت 17 در ایستگاه صلواتی میلاد حضرت زینب، روبروی مدرسه دوشهید شالیکار این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha