فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی عمومی جلسات خانگی قرآن در گیلان
کد خبر: 4177948
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

فراخوان ثبت‌نام دوره تربیت مربی عمومی جلسات خانگی قرآن در گیلان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت گیلان از برگزاری دوره تربیت مربی عمومی جلسات خانگی قرآن در استان خبر داد و گفت: این دوره با هدف ساماندهی جلسات سنتی خانگی و بروزرسانی اندوخته مربیان برگزار می‌شود.

محفل قرآنامیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری دوره تربیت مربی عمومی جلسات خانگی قرآن در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه استان این بود که برای مربیان جلسات عمومی و خانگی قرآن که تاکنون هیچ دوره آموزشی را طی نکرده‌اند، دوره یک‌ماهه تربیت مربی عمومی قرآن برگزار شود.

وی با بیان اینکه این دوره با هدف ساماندهی جلسات سنتی خانگی و بروزرسانی اندوخته مربیان برگزار می‌شود، افزود: کسانی که با موفقیت این دوره را بگذرانند هم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند و هم پرچم متبرک آستان قدس رضوی برای جلسات خانگی‌شان تقدیم آنها می‌شود و در مراحل بعدی هم از پشتیبانی محتوایی برای جلسات خانگی قرآن برخوردار می‌شوند.

مرادی در خصوص محتوای آموزشی دوره تربیت مربی عمومی جلسات خانگی قرآن گفت: احکام قرآن، آشنایی با جلسات خانگی قرآن کریم، راهکارهای ارتباط مؤثر با مخاطب، مهارت‌های مربیگری و کلاس‌داری، مهارت‌های فن بیان و سخنوری، کارگاه عملی انواع جلسه خانگی قرآن، جذاب‌سازی جلسات خانگی قرآن و محفل تجربه از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است که با حضور اساتید و نخبگان قرآنی کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است، مهلت شرکت در دوره تربیت مربی عمومی جلسات خانگی قرآن تا 10 آبان‌ماه اعلام شده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق http://B2n.ir/x66991 اقدام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09111493457 در پیام رسان ایتا تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام
captcha