تجمع کادر درمان خراسان جنوبی در محکومیت جنایت صهیونیست
کد خبر: 4176450
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

تجمع کادر درمان خراسان جنوبی در محکومیت جنایت صهیونیست

کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به منظور محکومیت حمله صهیونیست در بیمارستان‌های این استان تجمع کردند و ندای «مرگ بر اسرائیل» را سر دادند.

تجمع کادر درمان خراسان جنوبی در محکومیت جنایت صهیونیستبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، کادر درمان و سلامت خراسان جنوبی، امروز 27 مهر ماه همزمان با سراسر کشور با تجمع در مراکز درمانی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مدافعان حوزه سلامت و بهداشت خراسان جنوبی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی حاوی شعار «قدس آزاد خواهد شد» و «اسرائیل نابود است»، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کادر درمان و سلامت بیمارستان‌های رازی و امام رضا(ع) بیرجند به همراه پزشکان، پرستاران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در محوطه این بیمارستان‌ها حضور یافتند

مقرر شد تا عصر امروز نیز در گلزار شهدای گمنام شهرستان بیرجند، مردم این شهرستان با حضور هیئات مذهبی تجمعی برای محکوم کردن جنایات بی شرمانه رژیم صهیونیستی برگزار کند.

کادر درمان خراسان جنوبی همچنین خواستار مداخله جدی مجامع بین المللی در بحران غزه و پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار غیرنظامیان شدند.

انتهای پیام
captcha