پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران علیه جنایات اسرائیل
کد خبر: 4176197
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران علیه جنایات اسرائیل

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی جنایت رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در پیام مشترکی جنایت رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه در بیانه‌ای آورده‌اند:

حمله بیرحمانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان معمدانی و شهادت مسلمانان در نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حمله بیرحمانه و ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان معمدانی و شهادت مسلمانان در نوار غزه را محکوم می‌کنیم. جنایت ضد بشری و جنگی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله وحشیانه به بیمارستان معمدانی و شهادت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در باریکه غزه نماد و نمود قساوت، سنگدلی و اقدامات ضد انسانی است که در تاریخ بشریت برای همیشه ثبت و ضبط خواهد ماند.

نیروهای جنایتکار صهیونیستی با این قتل عام وحشیانه با موشک‌باران مرکز بیمارستانی که مظلوم‌ترین انسان‌ها تحت درمان و رنج قرار داشتند، فجیع‌ترین کشتار را علیه بشریت به راه انداخته وهزاران نفر از زنان و کودکان بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

این اقدام و گسترش حملات وحشیانه که همدلی و همراهی اکثر مردم مسلمانان جهان و مردم آزادی‌خواه و نهادهای بین‌المللی غیروابسته به رژیم صهیونیستی را به همراه داشت، جهانیان را متوجه نهاد ضدبشری این رژیم کودک‌کش و حامیان سنگدل آن نمود.

بی‌شک تداوم این نوع حملات و اقدامات ددمنشانه عواقب وخیمی برای امنیت و ثبات منطقه در پی خواهد داشت و البته ساعت نابودی این سیستم آدم‌کش را به جلو خواهد انداخت.

اینجانبان؛ اقدام نابخردانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی را در بیمارستان معمدانی غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم و از جامعه بین‌الملل خواستاریم که به مسئولیت قانونی خود عمل کرده و اسرائیل را از ارتکاب جنایات بیشتر در حق غیر نظامیان بازداشته و این رژیم منحوس و غیرقانونی را متوجه عواقب اقدامات غیرانسانی‌اش بنماید و اسرائیل را از ارتکاب جنایات بیشتر در حق غیر نظامیان بازدارد.

باردیگر ضمن انزجار شدید از اقدامات ضدبشری رژیم جعلی و  جنایت کار اسرائیل و جنایت جنگی اخیر در حمله به بیمارستان غزه، هم راستا با سراسر کشور در همدلی با مردم مسلمان و مظلوم غزه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام می‌نمائیم و از مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران خواستاریم با تجمعات گسترده و سراسری، وحشی‌گری و نسل کشی رژیم منحوس و صهیونیستی اسرائیل را محکوم کرده و برگ زرین دیگری را در دفتر خاطرات حمایت از قدس شریف و مردم بی‌دفاع غزه ثبت و درج کنند.

انتهای پیام
captcha