توسعه دانشگاه‌ها با شرط پیوست اشتغال انجام خواهد شد
کد خبر: 4174964
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
زلفی گل:

توسعه دانشگاه‌ها با شرط پیوست اشتغال انجام خواهد شد

وزیر علوم‌، تحقیقات و فناوری با اشاره به دغدغه دانشجویان برای اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی گفت: از این پس توسعه دانشگاه‌ها با شرط پیوست اشتغال انجام خواهد شد تا نگرانی بابت شغل دانشجویان وجود نداشته باشد.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوریبه گزارش ایکنا از فارس، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز، 21 مهرماه در نشست با اساتید، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه دولتی جهرم که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، گفت: خواسته و تقاضای دانشگاهیان را در راستای رفع مشکلات آنان را به دولت منتقل می‌کنم.

وی، پیوست شغلی را برای توسعه و اضافه کردن رشته به دانشگاه را امری ضروری عنوان کرد و افزود: از این پس توسعه دانشگاه‌ها با شرط پیوست اشتغال انجام خواهد شد تا نگرانی بابت شغل دانشجویان وجود نداشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه معیشت اعضای و یاوران علمی دانشگاه ها در دستور کار وزارتخانه است، گفت: هفته گذشته توافقاتی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور داشتیم و امیدواریم هر چه سریعتر این مسئله مرتفع شود.

زلفی گل با تأکید بر اینکه از پروژه‌های عمرانی دانشگاه دولتی در توان حمایت خواهیم‌ کرد، تاکید داشت: دانشگاه دولتی جهرم ساخت خوابگاه خواهران را پیگیری و وزارتخانه هم حمایت خواهد کرد البته از ظرفیت خیران باید استفاده شود

انتهای پیام
captcha