خادمان پیاده‌روی اربعین حسینی در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4174498
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

خادمان پیاده‌روی اربعین حسینی در یزد تجلیل شدند

خادمان و موکب‌داران مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار یزد و جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

تجلیل از خادمان پیاده‌روی اربعین حسینی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، خادمان و موکب‌داران مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در مراسمی با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان، مهران فاطمی استاندار یزد و جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز، 19 مهرماه در مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی موکب‌داران گفت: همه ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که فرصت خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) و قدم برداشتن در مسیر اهداف اباعبدالله(ع) را به ما داده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری‌هایی که باید از اجتماع بزرگ اربعین داشته باشیم، افزود: باید حکمت این اجتماع بزرگ را دریابیم که آیا حکمت آن فراهم آوردن زمینه‌های ظهور است یا آگاه کردن مردم دنیا یا وقت آن رسیده که آرمان بزرگ امام حسین(ع) در جامعه پیاده‌سازی شود.

ناصری، اجتماع بزرگ اربعین را یک حرکت بزرگ الهی دانست و گفت: گرچه به ظاهر تحرکات مردمی در این حرکت عظیم وجود دارد اما واقعیت این است که جوشش اصلی این جریان، کار مردم و دولت‌ها نیست بلکه کار خداست و خدا می‌خواهد آرمان بزرگ امام حسین(ع) را در جامعه محقق کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تأکید کرد: خدمت به زائران اربعین، توفیق بزرگی است که خداوند به خادمان زائران امام حسین(ع) داده و باید شاکر این توفیق بزرگ باشید.

وی با اشاره به روایتی در یکی از کتب معتبر بیان کرد: هرکس در مسیر امام حسین(ع) قدمی بردارد یا به زائران امام حسین(ع) کمکی کند، پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد. 

امام جمعه یزد تأکید کرد: همراهی زائران اربعین، تنها یاری امام حسین(ع) نیست بلکه یاری آرمان‌های امام حسین(ع)، اسلام، انقلاب و همراهی با امام زمان(عج) است و امیدواریم با این خدمتگزاری، زمینه‌های ظهور فراهم شود.

انتهای پیام
captcha