حضور قاری اراکی در جمع فینالیست‌های مسابقه «والشفع والوتر» عراق
کد خبر: 4173322
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

حضور قاری اراکی در جمع فینالیست‌های مسابقه «والشفع والوتر» عراق

نسترن محمودی، قاری برتر استان مرکزی به فینال چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی «والشفع والوتر» کشور عراق راه یافت.

نسترن محمودی، قاری

نسترن محمودی، قاری برتر استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا، به برگزاری چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی «والشفع والوتر» کشور عراق به همت حسنین‌الحلو اشاره کرد و افزود: شرکت در این مسابقه بین‌المللی برای عموم شرکت‌کنندگان از سراسر جهان آزاد است و بنده حدود سه ماه قبل از طریق استاد فهیمه‌السادات موسوی‌نیا، داور بین‌المللی با این مسابقه آشنا شدم و پس از اطلاع در سایت مورد نظر ثبت‌نام کردم.

محمودی ادامه داد: ارزیابی اولیه با در نظر گرفتن یک قرعه، تلاوت انجام و اثر ارسال شد. تقریباً یک ماه زمان برد تا تلاوت‌های ارسالی با حضور داوران بین‌المللی داوری و نتیجه اعلام شود که بنده با عنایت خدا به فینال این دوره از مسابقات راه یافتم.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های تحقیق، حفظ کل و ترتیل برگزار شد، اضافه کرد: بیش از 40 قاری مطرح جهان در رشته تحقیق تلاوت ارسال کرده بودند که بنده به همراه سه نفر دیگر از رتبه‌داران کشوری اوقاف خانمها ناصح، حسین‌پور و آمنه آلبوخنفر از ایران و 3 قاری از سایر کشورها به فینال راه یافتیم.

محمودی با اشاره به اینکه زمان برگزاری فینال مسابقات هنوز مشخص نیست، افزود: طبق اطلاعاتی که دارم مسابقات فینال به صورت برخط برگزار شده و فینالیست‌ها در فضای مجازی به صورت مستقیم تلاوت کرده و داوران امتیاز می‌دهند. خوشبختانه با تمرین و لطف خدا امتیازم 90.5 بود و این مهم باعث می‌شود تا مسیر را با تلاش بیشتر طی کنم.

انتهای پیام
captcha