تلاش و حمایت بیشتری برای حفظ نخبگان انجام شود
کد خبر: 4173304
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
استاندار مازندران:

تلاش و حمایت بیشتری برای حفظ نخبگان انجام شود

استاندار مازندران با بیان اینکه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت پیشرفت و خودباوری جوانان به وجود آمده است، گفت: بنابراین باید در حفظ و حمایت از مغزهای جوانان و نخبگان کشور بیشتر تلاش شود.

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش و مسئولان لشگری و کشوری در محل استانداری مازندران برگزار شد.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در این نشست با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مازندران مظلوم واقع شده است، گفت: نظام و مسائل آموزش و پرورش این استان در مناطق مختلف به خصوص روستاهای محروم، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مدارس مناطق روستایی مازندران نیازمند توجه ویژه است، اگرچه خیرین مدرسه‌ساز استان مشارکت مطلوبی در امر مدرسه‌سازی و کمک به تأمین نوشت‌افزار دانش‌آموزان بی‌بضاعت دارند، اما باید با اعتبارات ملی فضای آموزشی مدارس فنی و حرفه‌ای و تجهیزات آنان توسعه یابد.

حسینی‌پور تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاورد و توفیقات بسیاری را در سایه تحریم‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کسب کرده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب به برکت پیشرفت و خودباوری جوانان، مربیان، معلمان آموزش و پرورش و استادان دانشگاه که تمام نیازهای کشور را تأمین کرده‌اند به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: بنابراین باید در حفظ و حمایت از مغزهای جوانان و نخبگان کشور بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز شهید و ۳۰۰ شهید معلم در مازندران گفت: حمله فکری و ناجوانمردانه دشمنان علیه دانش‌آموزان در حالی است که این قشر در تبعیت از مقام معظم رهبری انقلاب تمام قد گوش به فرمان هستند.

حسینی‌پور مقام معظم رهبری را دلسوزترین فرد نسبت به آموزش و پرورش دانست و افزود: امروز این افتخار را داریم که آموزش و پرورش با منویات رهبر معظم انقلاب رو به جلو حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: بنیاد سیاست آموزش و پرورش در مازندران با هدف از بین بردن سند ضد ارزش ۲۰۳۰ انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است.

نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش نشست شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور  وزیر آموزش و پرورش
انتهای پیام
captcha