هفته وحدت از جلوه‌های متعالی اتحاد مسلمانان است
کد خبر: 4172847
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

هفته وحدت از جلوه‌های متعالی اتحاد مسلمانان است

استاندار مازندران در پیام تبریکی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) آورده است: هفته وحدت یکی از نمودها و جلوه‌های متعالی اتحاد مسلمانان است که با درایت حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به یادگار مانده است.

سید محمود حسینی پور

به گزارش ایکنا مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، استاندار مازندران در پیام تبریکی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) آورده است: هفته وحدت یکی از نمودها و جلوه‌های متعالی اتحاد مسلمانان است که با درایت حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به یادگار مانده است.

متن  کامل این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع الاول، ماهی است که میلاد بهانه خلقت و قله عصمت؛ آخرین حلقه از سلسله نورانی رسولان و مبشر داد و آزادی و اخلاق؛ حضرت ختمی مرتبت، حضرت محمدمصطفی (ص) در آن حدوث یافته است؛ گوهر تابناکی که با اندیشه الهی خود، دین اسلام را در قلب های پویندگان توحید مستقر کرد و با کلام، رفتار و نکات نغز الهی، وحدت را در میان مسلمین تحکیم کرد.

وحدت و ضروت اتحاد مسلمانان از جمله تاکیداتی است که پروردگار سبحان در نص صریح قرآن کریم بدان اشارت کرده است و مسلمانان را به چنگ زدن به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه فراخوانده است. " وَاعتَصِمُوا بِحَبلِ اللَّهِ جَمِیعاً و لاتَفَرَّقُوا؛ همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و پراکنده نشوید. « قرآن کریم- سوره آل عمران ، آیه ۱۰۳»

امروز و در جهانی سرشار از کفر و الحاد و ظلم و تلاش جبهه های دشمنان دین‌ستیز برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، بیش از هر زمان دیگری؛ مسلمانان به اتحاد، یکپارچگی و همگرایی تحت دستورات و تاکیدات پیامبر رحمت و اهل بیت اطهار(ع) نیازمندند و باید در قالب یک امت واحده انسجام و اقتدار خود را حفظ کنند.

هفته وحدت یکی از نمودها و جلوه‌های متعالی اتحاد مسلمانان است که با درایت حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به یادگار مانده است.

اینجانب میلاد خجسته پیامبر اعظم، حضرت محمد(ص)، هفته وحدت و ولادت صادق آل محمد(ع) حضرت امام جعفر صادق(ع) را به تمامی مسلمانان و عاشقان و دلدادگان رسول مهر و راستی را به مردم ولایتمدار مازندران تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند بزرگ، عزت و وحدت روزافزون جامعه اسلامی در سایه‌سار آموزه‌های الهی ائمه معصومین(ع) و پیامبر اکرم(ص) امام راحل و منویات داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسئلت دارم. 

انتهای پیام
captcha