۱۱۰ واحد مسکن مددجویی در استان کرمان افتتاح شد
کد خبر: 4172730
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

۱۱۰ واحد مسکن مددجویی در استان کرمان افتتاح شد

در آستانه ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) ۱۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد کرمان با اعتبار ۳۸۵ میلیارد ریال افتتاح و تحویل مددجویان استان شد.

افتتاح مسکن مددجویی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به‌مناسبت ولادت پیامبر(ص) و هفته وحدت، ۱۱۰ واحد مسکن مددجویی امروز، ۱۰ مهرماه در سراسر استان کرمان افتتاح شد و در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفت. آیین نمادین افتتاح یکی از این منازل نیز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیرکل کمیته امداد استان در محله سرآسیاب شهر کرمان برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جریان این افتتاحیه با بیان اینکه این افتتاح کار مشترکی بین سپاه ثارالله، بسیج سازندگی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) بود که از سال گذشته برای ساخت ۴٠ هزار منزل مسکونی در سطح کشور آغاز شده که سال گذشته ۱٠ هزار واحد مسکونی آن به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی که زمین آنها دریافت شده، تکمیل و واگذار می‌شوند و این کار استمرار می‌یابد تا مددجویان منازل مناسبی داشته باشند، افزود: در استان کرمان در زمینه تأمین جهیزیه کارهای خوبی انجام شده و اين اقدامات با همکاری سپاه، بسیج و کمیته‌امداد ادامه دارد.

سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه سپاه و بسیج در خدمت ملت ایران هستند و در حوزه‌ کمک‌ مؤمنانه، ساخت مسکن، آزادی زندانیان غیرعمد، آبرسانی و... خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: استان کرمان در حوزه آبرسانی به روستاها پیشتاز بوده و به تعداد قابل توجهی از روستاهایی که تنش آبی داشتند، آبرسانی شده است.

ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این مراسم با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد با سپاه ثارالله و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث و تحویل مددجویان استان می‌شود، گفت: در مجموع ۸۰۳ واحد از پروژه ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان، سهم کرمان است که امروز ۱۱۰ واحد از این واحدهای مسکونی با اعتبار ۳۸۵ میلیارد ریال افتتاح و تحویل مددجویان استان شد.

انتهای پیام
captcha