پرداخت 689 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در بخش چمستان
کد خبر: 4172448
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

پرداخت 689 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در بخش چمستان

رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان گفت: در 6 ماهه اول سال 1402 به 37 نفر از مددجویان مبلغ 689 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در بخش چمستان پرداخت شده است.

فریبرز نیکوکار

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فریبرز نیکوکار، رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان با اشاره به اینکه در چمستان 1063 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: در 6 ماهه اول  سال  1402 به 37 نفر از مددجویان مبلغ 689 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط صندوق امداد ولایت در بخش چمستان پرداخت شده است.

وی افزود: این وام‌ها جهت کمک به تعمیر و ودیعه مسکن، درمان، تحصیل، تهیه لوازم منزل، کمک به خرید جهیزیه، پرداخت بدهی و کمک به اشتغال و سایر هزینه‌ها پرداخت شده است.

نیکوکار تصریح کرد: مبالغ وام‌های فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام(ره) چمستان خاطرنشان کرد: با توجه به قرض‌الحسنه بودن و ضمانت آسان وام‌های صندوق امداد ولایت و محدودیت منابع، کمیته امداد جهت تأمین اعتبارات لازم از مساعدت خیرین در این زمینه استفاده می‌کند.

وی اظهار کرد: خیرین گرامی به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت نمایند؛ روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده‌گذاری و عقد قرارداد سه ساله با صندوق است و اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده‌گذار برگردانده می‌شود.

نیکوکار با بیان اینکه به میزان سپرده‌گذاری خیرین اعتبار هم‌افزایی جهت پرداخت وام در اختیار این اداره نیز قرار می‌گیرد، افزود: طی شش ماه گذشته خیرین گرانقدر 78 میلیون تومان کمک بلاعوض «قرض ماندگار» به صندوق امداد ولایت این اداره اعطا کرده‌اند که شماره کارت 1829-5040-9979-6037 آماده دریافت کمک‌های نیک‌اندیشان سخاوتمند است.

انتهای پیام
captcha