ثبت‌نام لیگ دانش‌آموزی «جت» در گیلان آغاز شد
کد خبر: 4172371
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

ثبت‌نام لیگ دانش‌آموزی «جت» در گیلان آغاز شد

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان از آغاز فرآیند ثبت‌نام لیگ دانش‌آموزی «جت» در استان گیلان خبر داد و گفت: نقش‌آفرینی نوجوانان در فریضه جهاد تبیین از جمله اهداف برگزاری این لیگ است.

فراخوان ثبتنام لیگ دانش آموزی جت در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان امروز، 9 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری لیگ دانش‌آموزی «جت» در استان گیلان اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد دانش‌آموزی تا 30 آبان‌ماه ادامه دارد.

وی نقش‌آفرینی نوجوانان در فریضه جهاد تبیین را از جمله اهداف برگزاری لیگ دانش‌آموزی جت مطرح کرد و افزود: این رویداد ویژه دانش‌آموزان متوسطه مقطع اول و دوم برگزار می‌شود، در راستای اجرای این رویداد تیم‌های دانش‌آموزی سه تا پنج نفره به همراه یک مربی در رویداد شرکت می‌کنند.

پوریوسفی با بیان اینکه تیم‌های ثبت‌نام کننده در مرحله نخست به صورت انفرادی در آزمون شرکت کرده و سپس به صورت تیمی در مسابقه «تکمیل بوم تفکر انتقادی» شرکت می‌کنند، تصریح کرد: کتاب «یک ون شبهه» منبع برگزاری این رویداد دانش‌آموزی برای دختران و پسران است.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به برگزاری این رویداد در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی و اعطای ده‌ها جایزه میلیونی به برگزیدگان این رویداد، گفت: آشنایی با سواد رسانه از جمله دیگر اهداف برگزاری لیگ دانش‌آموزی جت است؛ کتاب «اکسیر» یکی دیگر از منابعی است که تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد مطالعه می‌کنند.

وی افزود: عموم علاقه‌مندان برای شرکت در لیگ دانش‌آموزی جت می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان ایتا با شماره 09917115202 در ارتباط باشند، همچنین تیم‌های شرکت‌کننده برای ثبت‌نام باید به نشانی https://hooshbot.ir/B234 مراجعه کنند. لیگ دانش‌آموزی جت با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان دانش‌آموزی در گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha