دشمن فتنه‌های بسیاری برای سست کردن بنیان خانواده انجام می‌دهد
کد خبر: 4171753
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

دشمن فتنه‌های بسیاری برای سست کردن بنیان خانواده انجام می‌دهد

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب گفت: دشمن فتنه‌های بسیاری برای سست کردن بنیاد خانواده انجام می‌دهد و سعی دارد بانوان ایران هویت و ماهیت اصلی خود را از دست دهند، اما پایمردی بانوان ما باعث برهم خوردن نفشه آنان می‌شود.

دشمن فتنه‌های بسیاری برای سست کردن بنیان خانواده انجام می‌دهد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، یادواره ۱۶۱ شهید زن شهرستان اسلام‌آبادغرب ظهر امروز پنجشنبه ۶ مهرماه با حضور خانواده شهدا برگزار شد.

بهزاد یوسف‌وند، فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب در این یادواره با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: ملت ایران با ایمان و توکل و هدایت امام راحل توانستند این برگ زرین را در کتاب تاریخ ایران به ثبت برسانند.

وی خودباوری را یکی از دستاورد دفاع مقدس برای مردم ایران دانست و افزود: طی این دوران مردم ایران به باور «ما می‌توانیم» رسیدند و ما امروز شاهد پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف هستیم.

یوسف‌وند در ادامه با اشاره به اینکه حضور بانوان در جامعه پس از انقلاب نسبت به قبل از آن بیشتر شده است، گفت: بانوان در دفاع مقدس در جنگ مستقیم حضور داشتند و در پشت جبهه‌ها حضور فعال داشتند و از همه مهم‌تر حمایت معنوی انجام می‌دادند.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: دشمن فتنه‌های بسیاری برای سست کردن بنیان خانواده انجام داده و می‌دهد و سعی دارد بانوان ایران هویت و ماهیت اصلی خود را از دست بدهند، اما پایمردی بانوان ما موجب برهم خوردن نقشه‌های آنان می‌شود.

انتهای پیام
captcha