دانشگاهیان در راستای تداوم راه و رسم شهدا تلاش می‌کنند
کد خبر: 4171419
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشگاهیان در راستای تداوم راه و رسم شهدا تلاش می‌کنند

اسماعیل چمنی در دیدار با خانواده شهید قهرمان‌زاده گفت: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در راستای تداوم راه و رسم شهدا تلاش می‌کنند.

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، چهارم مهرماه، در دیدار هیات رئیسه و اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی با خانواده شهید قهرمان‌زاده با بیان اینکه حضور فرزندان شهدا و ایثارگران در دانشگاه محقق اردبیلی افتخار بزرگی برای ما است، گفت: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در راستای تداوم راه و رسم شهدا تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه همسران شهدا زحمات بسیاری برای رشد و تربیت فرزندان شهدا متحمل شده‌اند، افزود: فرزندان معظم شهدا نیز با ادامه راه پدران خود الگوی مناسبی برای جامعه خواهند بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تداوم راه شهدا و توجه به اهداف آنان را مهم برشمرد و تصریح کرد: ما در دانشگاه محقق اردبیلی با تمام توان در خدمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه صفت شهید در فرد ماندگار است، گفت: شاهد و شهید بودن باید از روی حس باشد نه حدس.

وی با بیان اینکه روح مطهر شهدا همواره در کنار ما بوده و بر اعمال ما ناظر هستند، افزود: ما به مرام شهدا ایمان و اعتقاد داریم و در راستای تداوم راه این عزیزان گام برمی داریم.

انتهای پیام
captcha