اجتماع مردمی بیعت با امام عصر(عج) در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 4171183
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

اجتماع مردمی بیعت با امام عصر(عج) در بیرجند برگزار شد

اجتماع مردمی بیعت با امام عصر(عج) همزمان با سالروز آغاز امامت مهدی موعود(عج) در میدان ابوذر شهر بیرجند برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صادق کفیل،  پژوهشگر و مدرس مهدویتبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری بسیج خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، پژوهشگر و مدرس مهدویت، شب گذشته، سوم مهرماه در اجتماع مردمی بیعت با امام عصر(عج) که همزمان با سالروز آغاز امامت مهدی موعود(عج) در میدان ابوذر شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بحران هویت در کشور ما از چالش‌های اصلی بوده چون هویت‌ها مجازی است و هر کسی از عنوان و اعتبارش کسب هویت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم برای ظهور امام عصر(عج) قدم برداریم باید خواسته امام را بر خواسته خود مقدم بداریم و گام اول کسب هویت از امام است، گفت: زیارت عاشورا به ما یاد داد وقتی می‌گویی یا صاحب‌الزمان فقط امام عصر(عج) را صدا نزن بلکه از امام خود کسب هویت کن و بگو من بزرگم، جایگاه و شخصیت دارم، لذا جایگاه من این است که یا حسین بگویم.

این پژوهشگر و مدرس مهدویت بیان کرد: دغدغه امام عصر(عج) فرج است و ما می‌خواهیم خواسته امام زمان(عج) را عملی کنیم. لذا، امام می‌فرماید اگر یکدل و یکرنگ شدید فرج من به تأخیر نمی‌افتد. مهدوی بودن یعنی از امام هویت گرفتن، خواسته امام را بر خواسته خود ترجیح دادن، عاشق یکدیگر بودن و انس گرفتن با دیگران که همه شهدا، ایثارگران و احیاگران دین با این صفات به میدان جنگ رفتند و جان دادند تا به‌طور طبیعی جامعه رشد بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha