جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی برگزار شد
کد خبر: 4170541
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی برگزار شد

با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد‌های دولتی و مسئولین نظامی و انتظامی استان، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبات مذهبی با عنوان مهدویت به مناسبت فرارسیدن سالرور آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اسلامی اردبیل، با حضور حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد‌های دولتی و مسئولین نظامی و انتظامی استان جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبات مذهبی با عنوان مهدویت به مناسبت فرارسیدن سالرور آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، 31 شهریور ماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام جعفرزاده با تقدیر از فعالیت شایسته مسئولین و کارکنان ادارات در اجرای فاخر و ارزشمند برنامه‌های عزاداری ماه محرم و صفر، بر ضرورت گرامیداشت ایام و مناسبات پیش رو تاکید کرد.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و نیز گرامیداشت آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در مناطق مختلف استان علی الخصوص مدارس را مهم دانست و توسعه این فعالیت‌ها را زمینه‌ای برای ترویج فرهنگ مهدی در جامعه برشمرد.

انتهای پیام
captcha