برگزاری مسابقه پیامکی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران
کد خبر: 4170397
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

برگزاری مسابقه پیامکی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران

مسابقه پیامکی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی هیئت مذهبی علقمه استان مازندران برگزار می‌شود.

باقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه استان مازندرانباقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه استان مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: مسابقه پیامکی به‌‌مناسبت هفته دفاع مقدس با سؤال «نخستین بار چه کسی و در چه تاریخی واژه دفاع مقدس را به‌کار برده‌اند؟» از سوی این هیئت مذهبی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال گزینه صحیح از چهار گزینه الف- امام خمینی(ره) ۳۱ شهریور سال ۶۰، ب- مقام معظم رهبری ۳۱ شهریور سال ۶۰، ج- امام خمینی(ره) ۲۲بهمن سال۶۰ و د- مقام معظم رهبری ۲۲ بهمن سال ۶۰ در این مسابقه شرکت کنند.

رزاق‌زاده تصریح کرد: مهلت پاسخ‌گویی تا پایان روز جمعه، هفتم‌ مهرماه است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ خود را با ذکر نام و نام‌خانوادگی، نام شهر، سن و  شماره تماس به شماره‌های 09115684987 و 09904881890 به‌‌صورت پیامک  ارسال کنند.

رئیس هئیت مذهبی علقمه استان مازندران یادآور شد: پس از پایان مهلت ارسال پیامک، از بین پاسخ‌های ارسالی درست به قید قرعه، به کسانی که برندگان این دوره از مسابقه بودند، از طرف هیئت مذهبی علقمه مازندران جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پریزاد اباهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۷
0
0
جواب مسابقه (ج)
captcha