سلامت معنوی کودکان در مساجد تضمین می‌شود
کد خبر: 4170245
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

سلامت معنوی کودکان در مساجد تضمین می‌شود

آیت‌الله محمدی‌لائینی با اشاره به وجود آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، گفت: سلامت معنوی و روحی کودکان در مساجد تضمین می‌شود چرا که شیطان از مساجد دور است.

آیت الله محمذباقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین(ع) ساری، ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، گفت: لشکر متجاوز بعثی به ۲۵ شهر پنج استان و هزار روستا خسارت‌های فراوان وارد کرده بود که اگر شهدا و ایثارگران نبودند کل کشور به این حال و روز می‌افتاد.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری(ع)، افزود: آغاز دوران امامت امام زمان(عج) را گرامی می‌داریم و تبریک عرض می‌کنیم.

آیت‌الله محمدی‌لائینی با بیان اینکه نماز بی‌زکات ناقص است، تصریح کرد: خدای بزرگ هر چه از نماز صحبت کرده، از زکات هم صحبت به میان آورده است، وجود مرکز نیکوکاری در کنار مسجد هم اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بر ساکنین یک محله لازم است که فضای ارزشی محله خود را حفظ کنند و نگذارند که این فضا تبدیل به فضایی شود که در آن آسیب‌‌های اجتماعی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: مسجد باید محله را حفظ کند، بر همه ما لازم است که مساجد را که حکم سنگر را دارند پر کنیم، چرا که مسجد خانه خداست و خانه خدا باید رونق داشته باشد و حضور کودکان باید اینجا پررنگ باشد.

وی ادامه داد:  اگر مساجد هنگام اذان خالی از نمازگزاران باشد، مسجد یکی از سه شاکی در روز قیامت است، نماز در منزل یک چیز است و اقامه نماز جماعت چیز دیگری است.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به وجود آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه، یادآور شد: بهترین راه حفظ از آسیب‌ها حضور در مسجد و آشنایی کودکان و نوجوانان با مسجد است، سلامت معنوی و روحی کودکان در مساجد تضمین می‌شود چرا که شیطان از مساجد دور است.

انتهای پیام
captcha