بهره‌برداری از 400 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4170151
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
تا پایان سال

بهره‌برداری از 400 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری از واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی در قالب تفاهم‌نامه با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) تا پایان سال به مددجویان خبر داد.

مسکن مددجویی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به افتتاح ۱۷ واحد مسکن مددجویی با حضور سردار حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی از پروژه‌های مشارکتی با سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه احداث 400 واحد مسکن مددجویی دیگر با قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه‌السلام، افزود: از ابتدای امسال تاکنون، 250 واحد از این مجموع تکمیل شده که مابقی نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به تحویل 181 واحد مسکن تا پایان شهریورماه به مددجویان دارای شرایط خاطرنشان کرد: این تعداد مسکن با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مسکن احداث شده‌ است.

محمدی ضمن تقدیر از مشارکت دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، بنیاد علوی و همچنین خیران و نیکوکاران تصریح کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

اهدای 95 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در استان

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین با اعلام این خبر که با حضور سردار حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی 95 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت چهارمحال و بختیاری اهدا شد، اظهار کرد: با مشارکت سپاه پاسداران، 400 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد که از این مجموع، 95 سری توسط این نهاد تهیه و به دست مددجویان رسید.

وی افزود: جهیزیه‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر وسایل مورد نیاز است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نیز 494 سری جهیزیه تهیه و میان نوعروسان توزیع شده است اضافه کرد: خدمت توزیع جهیزیه تا پایان سال ادامه دارد.

محمدی ضمن تقدیر از کمک‌های خیران و نیکوکاران و ایجاد زمینه ازدواج آسان جوانان نیازمند گفت: تأمین جهیزیه با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان(در قالب صدقه و زکات) انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* سهمی در تأمین هزینه‌های زندگی خانواده‌های نیازمند داشته باشند.

انتهای پیام
captcha