پویش «گلبانگ انتظار» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4169498
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
ویژه دانش‌آموزان

پویش «گلبانگ انتظار» در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری پویش «گلبانگ انتظار» در مدارس این استان خبر داد و گفت: این پویش سوم مهرماه برگزار خواهد شد.

پویش «گلبانگ انتظار»

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری پویش «گلبانگ انتظار» در مدارس این استان خبر داد و گفت: این پویش سوم مهرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این پویش که همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود در دو نوبت صبح و عصر مدارس استان زنگ انتظار نواخته خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در این پویش دانش‌آموزان البرزی دعای فرج را نیز همخوانی می‌کنند، گفت: اگر امروز در بحث مهدویت و انتظار برنامه‌های متنوعی در مدارس برگزار می‌شود، هدف این است که جامعه ما و فرزندانی که تربیت می‌کنیم به سمت‌و‌سویی حرکت کنند که علاوه بر آشنایی با فرهنگ مهدویت بتوانند در مقابل هجمه‌ها و تلاش‌هایی که دشمنان در این حوزه وارد می‌کنند مقاومت کند.

خانمحمدی توضیح داد: دشمن کمر همت بسته تا جوانان و نوجوانان ما را از مسائل دینی و اعتقادی دور کند لذا برگزاری چنین برنامه‌هایی با هدف روشنگری‌ دینی و اعتقادی دانش‌آموزان می‌تواند نقش موثری می تواند در مقابله با هجمه دشمنان و ترویج فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ مهدویت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha