بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره‌ فرهنگی هنری حسینی آغاز به کار خواهد کرد
کد خبر: 4169253
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
26 و 27 شهریورماه در ایزدشهر

بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره‌ فرهنگی هنری حسینی آغاز به کار خواهد کرد

دبیر بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره‌ فرهنگی - هنری حسینی با اشاره به جدول اجرایی بخش ملی تئاتر گفت: بخش ملی تئاتر کار خود را از 26 شهریورماه در امامزاده قاسم(ع) ایزدشهر آغاز خواهد کرد و تا 27 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

مهدی نصرالله زاده،دبیر بخش تئاتر ملی ششمین اشکواره حسینی

مهدی نصراله زاده، دیبر بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره فرهنگی - هنری حسینی در گفت‌و‌گو با ایکنا از مازندران، با اشاره به جدول اجرایی بخش ملی تئاتر خیابانی این اشکواره گفت: بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره‌ فرهنگی - هنری حسینی، کار خود را از 26 شهریور ماه در امامزاده قاسم(ع) ایزدشهر آغاز خواهد کرد و تا 27 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی به اجراهای روز نخستین در 26 شهریور ماه اشاره کرد و افزود: نمایش «پایان در شروع نقطه صفر»  به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی سیداسماعیل حسینی، از مازندران ـ قائم‌شهر راس ساعت 17 اجرا خواهد داشت.

نصراله.زاده با اشاره به اینکه نمایش «من یک زنم» بر اساس طرحی از محمد عارفی به نویسندگی و کارگردانی احترام حسین‌پور از مازندران ـ محمودآباد، راس ساعت17:30 اجرا خواهد داشت، تصریح کرد: راس ساعت 18، نمایش «یحیی و ترلان» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی رها شکوهی، از مازندران ـ نور به اجرا می‌رود.

دیبر بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره حسینی با بیان اینکه  دوشنبه 27 شهریور ماه راس ساعت 17 نمایش «به نام پدر» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار، از خوزستان، به اجرا می‌رود، خاطرنشان کرد: ساعت 17:30 نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی سما کابلی، از نوشهر به اجرا خواهد داشت.

وی اظهار کرد: نمایش «طومار آب» به نویسندگی و کارکردانی، سیدمهرداد کاوسی حسینی، از استان همدان، راس ساعت 18 اجرا خواهد داشت و ساعت 18:30 نمایش «سراب» به نویسندگی و کارگردانی موسی مرادی، از قائم‌شهر، نمایش پایانی بخش ملی تئاتر خیابانی ششمین اشکواره حسینی در ایزدشهر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha