برگزاری محفل انس با قرآن در چالوس
کد خبر: 4169097
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

برگزاری محفل انس با قرآن در چالوس

مدیرمجمع قاریان و حافظان و فعالان قرآنی شهرستان چالوس گفت: محفل انس با قرآن به همراه مسابقه فرازخوانی از سوی مجمع قاریان و حافظان و فعالان قرآنی شهرستان چالوس برگزار می‎‌شود.

محفل انس با قرآن به همراه مسابقه فرازخوانی در چالوس برگزار می شود

صابر احمدی، مدیر مجمع قاریان، حافظان و فعالان قرآنی شهرستان چالوس، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: محفل انس با قرآن به همراه مسابقه فرازخوانی از سوی مجمع قاریان، حافظان و فعالان قرآنی شهرستان چالوس و با همکاری هیئت امنا مسجد جامع، اداره تبلیغات اسلامی، اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه ناحیه شهرستان چالوس برگزار می‎‌شود.

وی افزود: این محفل انس با قرآن 27 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشا، به مجریگری سیدمحمد مطهری در مسجد جامع شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

احمدی تصریح کرد: در این محفل نورانی حجت‌الاسلام مرتضی میردار، حافظ کل قرآن و قاریان جوان آقایان حسن و حسین سام و قاری نوجوان بنیامین میردار به تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید می‌پردازند.

مدیرمجمع قاریان و حافظان و فعالان قرآنی شهرستان چالوس با بیان اینکه این محفل انس با مسابقه فرازخوانی همراه خواهد بود، افزود: در این مسابقه فرازخوانی عارف رحیم‌نژاد و مظاهر رمضانی به داوری می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه عموم علاقه‌مندان قرآن می‌توانند در این محفل نورانی حاضر باشند، اظهار کرد: به برترین‌های این مسابقه فرازخوانی براساس رأی داوران جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha