اختتامیه اشکواره حسینی 28 شهریور برگزار می‌شود
کد خبر: 4168959
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
خزر بیان کرد:

اختتامیه اشکواره حسینی 28 شهریور برگزار می‌شود

دبیر ششمین اشکواره ملی حسینی مازندران، از برگزاری اختتامیه اشکواره حسینی 28 شهریورماه در دانشگاه شمال شهرستان امل خبر داد.

امید خزر دبیر ششمینی اشکواره حسینی آمل

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی ششمین اشکواره حسینی، امید خزر، دبیر ششمین اشکواره ملی حسینی مازندران، با توجه به اهمیت بخش کودک و نوجوان اشکواره حسینی گفت: پنج دوره اشکواره برگزار شد و هر دوره بخصوص در بخش داستان کوتاه شاهد حضور نوجوان بودیم، اما اهمیت خلق آثار برای این نسل در خصوص فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس لازم دانستیم یک بخش مجزا برای کودکان و نوجوانان درنظر بگیریم.

وی افزود: بخش کودک و نوجوان در پنج بخش شعر و دکلمه‌خوانی، قصه‌گویی، سرود گروهی، گزارشگری، پادکست و گویندگی و در دو رده سنی در نظر گرفته شده است، جز بخش سرود بقیه بخش‌ها در دو مرحله داوری انجام می‌شود و داوری مرحله یک انجام شد و اسامی برای ارسال آثار دوره دوم منتشر شدند.

خزر با اشاره به داوری بخش سرود اظهار کرد: داوری این بخش به اتمام رسیده و خوشبختانه آثار خوبی از سطح استان ارسال شده است و رتبه گروه‌ها در روز اختتامیه مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اسامی گروه‌های سرود راه یافته به بخش نهایی اشکواره خاطرنشان کرد: گروه سرود دبستان پسرانه سلام بابل، خادمین شهدا قائمشهر، دختران بهشتی محمودآباد، دختران زهرایی جویبار، ثميم ياس سيمرو سلام فرمانده جویبار، مدرسه ابوطالب بابل، دختران امارد آمل و لاله‌های زهرایی رامسر، سرود وطن از قائمشهر، سرود ثمین نور از شهرستان نور و  گروه سرود آوای انقلاب از محمودآباد از جمله گروه‌های سرود راه‌یافته به بخش نهایی اشکواره هستند.

دبیر ششمین اشکواره ملی حسینی مازندران، از برگزاری اختتامیه اشکواره حسینی 28 شهریورماه در دانشگاه شمال شهرستان امل خبر داد.

انتهای پیام
captcha