مسئولان در عمل به منویات مقام معظم رهبری پاسخ دهند
کد خبر: 4168385
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

مسئولان در عمل به منویات مقام معظم رهبری پاسخ دهند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری، گفت: همه مسئولان سیستان‌وبلوچستان در مورد آبادانی استان هم نظرند بنابراین باید در میدان، عمل به منویات مقام معظم رهبری دیده شود.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به دیدار روز گذشته،20 شهریورماه مردم این استان با مقام معظم رهبری، گفت: امروز دشمن به دوگانه هیجان و توسعه دامن می‌زند.

وی اضافه کرد: کسانی که فکر می‌کنند در سیستان‌وبلوچستان با کوبیدن بر طبل اختلاف می‌توانند در صفوف این مردم رخنه ایجاد کنند، سخت در اشتباه هستند، باید از تعصبات قومی و مذهبی در استان عبور کنیم بنابراین باید نخبگان استان را در کارها مشارکت دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: این استان ظرفیت نخبگان بسیاری دارد بنابراین باید از چارچوب‌هایی که خود را در آن محبوس کرده‌ایم، عبور کنیم، همه مسئولان سیستان‌وبلوچستان در مورد آبادانی استان هم نظرند بنابراین باید در میدان، عمل به منویات مقام معظم رهبری دیده شود.

انتهای پیام
captcha