مسابقه دلنوشته‌خوانی «امام رضا (ع)» در مازندران
کد خبر: 4168338
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

مسابقه دلنوشته‌خوانی «امام رضا (ع)» در مازندران

مسابقه دلنوشته‌خوانی و مسابقه پیامکی تحت عنوان «امام رضا (ع)» از سوی هئیت مذهبی علقمه مازندران برگزار می‌شود.

پوستر / مسابقه دلنوشته خوانی  «امام رضا (ع)» در مازندران

باقر رزاق‌زاده، رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندران، در گفت‌و‌گو با ایکنا مازندران، از اعلام فراخوان مسابقه دلنوشته‌خوانی و پیامکی تحت عنوان «امام رضا (ع)» در مازندران خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت رسول اکرم، حضرت محمد مصطفی(ص) از سوی هئیت مذهبی علقمه مازندران مسابقه دلنوشته خوانی و پیامکی تحت عنوان «امام رضا (ع)» در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان در بخش دلنوشته‌خوانی می‌توانند دلنوشته‌های خود را به شیوه تصویری و یا متن در خصوص امام رضا(ع) به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

رزاق‌زاده تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این بخش توجه داشته باشند که فیلم‌های ارسالی باید با زمان دو دقیقه و به صورت افقی تهیه و ارسال شود.

رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندران با اشاره به بخش پیامکی این مسابقه، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان شرکت‌کننده در این بخش می‌توانند با پاسخ به این سؤال که چه کسی امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا(ع) را «رضا» نامید؟  « *الف: خداوند *ب: رسول خدا صلی الله علیه و آله *ج:  حضرت موسی بن جعفر علیه السلام *د:  مأمون.» ‎در این بخش شرکت کنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دو بخش از مسابقه امام رضایی می‌توانند آثار خود را تا 23 شهریور، همزمان با 28 صفر، با ذکر نام و نام خانوادگی، نام شهر، سن و شماره تماس، به آدرس @alghamemazandaran و یا با شماره همراه ۰۹۱۱۵۶۸۴۹۸۷ تلگرام، واتساپ، ایتا، بله، سروش ارسال کنند تا به قید قرعه جوایز نفیسی از سوی هیئت مذهبی علقمه مازندران دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha