۱۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ماکو اجرا می‌شود
کد خبر: 4167978
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

۱۰۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ماکو اجرا می‌شود

فرماندار ماکو گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه اعم از عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و ... در هفته دفاع مقدس این شهرستان اجرا می‌شود.

جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ماکوبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نادر کاظمی، فرماندار ماکو ۱۹ شهریور در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان با بیان اینکه یکی از درخشان‌ترین دوران نظام اسلامی ایران ایام دفاع مقدس است که به‌عنوان مهم‌ترین سند افتخارآمیز ملت ماست، گفت: ۱۰۰ برنامه در زمینه‌های مختلف برای هفته دفاع مقدس در ماکو اجرا خواهد شد.

وی افزود: بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خودگذشتگی کرده‌اند.

کاظمی با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این هفته ادامه داد: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.

وی در خصوص فضاسازی شهر در هفته دفاع مقدس نیز خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری و اداری در هفته دفاع مقدس باید به نوعی باشد تا مردم این هفته ارزشمند را احساس کنند.

فرماندار ماکو از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و گفت: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، برنامه‌های متنوع فرهنگی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در قالب برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان است.

انتهای پیام
captcha